Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a CreativeCore Bt. (a továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.remekajandek.hu weboldalon (a továbbiakban: Webshop) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) által kötött szerződés lényeges tulajdonságait tartalmazza.

Kérem, amennyiben vásárlója kíván lenni a Webshopnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásaimat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Az ÁSZF elfogadása az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával történik, amelynek megtörténte a szerződéskötés előfeltétele. Ha az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webshop szolgáltatásait és nem küldhet megrendelést sem.

A Szolgáltató kijelenti, hogy semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát, így az nem áll rendelkezésre nála.

A Webáruház Ügyfélszolgálata a fenti telefonos és email elérhetőségeken áll a Vásárlók rendelkezésére. A Webáruház kizárólag a fenti online felületen érhető el, fizikai üzlethelyiséget, illetve fizikai Ügyfélszolgálatot nem tart fenn.

A Szolgáltató és a Vásárló által a Webshopon keresztül megkötött szerződés nyelve magyar.

A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Szolgáltató nem iktatja, és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.

1. Szolgáltatóra vonatkozó adatok

  • Cégnév: CreativeCore Bt.
  • Székhely: 2344 Dömsöd Gólya utca 4.
  • Adószám: 24530989113
  • Cégjegyzékszám: 13 06 017385
  • Elektronikus elérhetőség: info@creativecore.hu
  • Számlaszám: 10700512-71254979-51100005

2. Megvásárolható termékek köre

A Szolgáltató egyedi felirattal ellátott ruhaneműket (gyermek/felnőtt póló, pulóver stb.) illetve a Vásárló kívánsága szerinti egyedi felirattal vagy egyéb hozzáadott értékkel készített ajándéktárgyakat (pl. egyedi mintás bögre/párna) forgalmaz.

A termékek lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek adatlapján.

3. A termékek vételára

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó összeg (0% AAM). A vételár mindig forintban (HUF) értendő. A Webshopban vásárlásra kizárólag elektronikus úton van lehetőség.

A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A vételár és a szállítási költség összegén felül a szerződés teljesítésével kapcsolatban más költség (például csomagolási költség, kezelési költség) nem kerül felszámításra.

A Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát, amely a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt, de még teljesítésre nem kerülő termékek vételárát nem érinti.

Amennyiben hibás ár szerepel a Webshopban, vagy a megrendelés visszajelzésében – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra – akkor Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Szolgáltató a hibás áron történt megrendelést követően felajánlja a Vásárló számára a termék valós áron történő értékesítését. Amennyiben a Vásárló ezt nem fogadja el, jogosult elállni a megrendelésétől.

4. A rendelés folyamata

A megrendelés a Webshopon keresztül csak akkor fogadható el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges adatokra vonatkozó valamennyi mezőt hiánytalanul kitöltötte. Amennyiben a Vásárló tévesen vagy hibásan adja meg a rendelési adatokat, s emiatt a Szolgáltató szállítási késedelembe esik, ezekért az esetekért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A megrendelés a „Kosár” használatával történik. A Vásárló a megvásárolni kívánt terméket - a termékekre kattintással - kiválasztja, beállítja a termék darabszámát, majd a „Kosárba rakom” gombra kattintással ezeket megrendelésre kijelöli. A „Kosár” elnevezésű menüre kattintva az ott megjelenő felületen mód van a kiválasztott termék Kosárból való törlésére („Törlés”), a megrendelésre kijelölt termék darabszámának módosítására („Mennyiség”). A Vásárló egyidejűleg bármikor visszatérhet a Webshop felületére és további termékeket vásárolhat meg úgy, hogy a Kosárban már elhelyezett termékek nem törlődnek.

A megrendelés véglegesítéséhez az „Elfogadom a szerződési feltételeket” pipát be kell kapcsolnia. A megrendelés feladására a „Rendelés elküldése” feliratra kattintást követően kerül sor.

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kérem, kizárólag abban az esetben rendelje meg a terméket, amennyiben ki tudja fizetni annak ellenértékét és a szállítási költségeket. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldést kizárólag a termék ellenértéke és a kapcsolódó költségek előre történő kifizetése esetén áll módomban ismételten elindítani.

Lehetőség van úgynevezett SOS feláras rendelés leadására is, amely esetén 24 órán belül elkészül a termék, amely a futárnak átadásra kerül. Ilyen esetben kizárólag fehér vagy fekete pólórendelést tudok 24 órán belül vállalni, egyéb színt nem.

Egyedi minta

Vásárlónak az „Egyedi minta” menüpont alatt lehetősége van a Vásárló által tervezett mintázatú termék megrendelésére. A menüpontban kért adatok megadása feltétele a rendelés leadásának. A Vásárló egyedi kívánságait a „Bővebben kifejtve” mezőben írhatja meg. A mintához kapcsolódó képek/fénykép(ek) feltöltésére a „Csatolt dokumentumok” mezőben van lehetőség.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása részben személyes közreműködéssel, részben pedig automatizált adatfeldolgozás útján történik. A megrendelések személyes feldolgozása munkanapokon 09:00 – 17:00 óráig történik, az automatizált eszközökkel történő feldolgozás pedig minden nap 24 órában.

Miután véglegesítette rendelését, a megadott e-mail címére a Szolgáltató haladéktalanul küld Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése valamennyi adatát. Minden megrendelés egy egyedi rendelésszámmal azonosítható.

A vásárlás folyamata a visszaigazoló e-mail kézbesítésével befejezett. Amennyiben ez a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, akkor mentesül az ajánlati kötöttség alól. A szerződés megkötése és teljesítése érdekében, kérem, a visszaigazolás hiányában vegye fel velem a kapcsolatot az elérhetőségek valamelyikén.

A Szolgáltató kizárja felelősségét a visszaigazolás a vásárló által megadott adatok pontatlanságából vagy a levelezési rendszerének telítettségéből eredő kézbesíthetetlenségéért.

Ha Ön a rendelését már elküldte a Szolgáltató részére, s ezt követően hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt késedelem nélkül, legkésőbb 1 napon belül jelezze a Szolgáltató felé.

6. A termék kiszállításának és a vételár kifizetésének módja

A terméket minden esetben kiszállítással juttatjuk el Önnek, a termék személyes átvételére nincs lehetőség.

A kiszállítást futárszolgálat végzi. A Szolgáltató által átadott árut a futárszolgálat kiszállítja a vásárló által megadott címre, leellenőrzi a szükséges vásárlói adatokat, s utánvétes fizetés esetén az áru ellenértékét átveszi. A futárszolgálat tevékenységét az adatok tárolása, feldolgozása és kezelése tekintetében teljes titoktartási kötelezettség mellett végzi.

Kiszállítást az ország teljes területére lehet kérni. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Kérjük, szállítási címként a megrendelés folyamata során olyan címet adjon meg, ahol a termék átvétele folyamatosan biztosított.

Fuvarozó:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság

A csomagok kiszállítása munkanapokon történik a rendelésben megadott címre. Amennyiben a megrendelt árucikk nincs raktárkészleten/elkészítése nem megvalósítható, értesítünk.

Csomagkövetés: amint átadásra került a futárszolgálatnak a csomag, e-mailben küldi a GLS az automata levelet a feladásról, illetve a kézbesítés napján az SMS-t, amelyben a futár száma is megtalálható lesz.

A szállítási költség 1690 Ft.

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a Futár jelenlétében vizsgálja meg, amennyiben a termékeken, csomagoláson sérülést észlel, kérje erről jegyzőkönyv felvételét. Sérült csomag vagy termék átvételére a Vásárló nem kötelezhető. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli panasz elfogadására a Szolgáltató nem köteles.

A megrendelt termék fizetésének módja

A termék ellenértékét a vevő készpénzzel a termék átvételekor (utánvéttel) vagy előzetesen bankszámlára történő átutalással egyenlítheti ki.

  1. banki átutalással: Ez előzetes fizetést jelent, amelynek választása esetén az utaláshoz szükséges adatokról a Webshop rendszere fogja Önt tájékoztatni, amely alapján a fizetést teljesíteni tudja. A rendelés elküldését követően 1 munkanapon belül e-mailben megküldi a Szolgáltató az utaláshoz szükséges adatokat. Miután az átutalt összeg megérkezik a Szolgáltató számlaszámára, a kiszállítandó termék átadásra kerül a futárszolgálat részére.
  2. készpénzzel, a termék átvételekor: A termék árát és a szállítási költséget a kiszállító futárszolgálatnak kell kifizetni.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

7. Cseregarancia

Amennyiben minőségbeli problémát tapasztalt, hibás terméket kapott, a pólót kicseréljük. A problémáról tájékoztassa a webshopot az info@creativecore.hu email címen. A csere igényét gyorsan megvizsgáljuk és rögzítjük. A csere futárszolgálattal történik. A futár viszi az új pólót és ezzel egyidőben elviszi a cserélni kívánt pólót és visszaszállítja hozzánk. A futár érkezése előtt a Vásárlónak be kell csomagolnia a terméket, ami a vásárló felelőssége. Amennyiben csomagolás hiányában nem tudja visszaszállítani a futár, a vásárlónak kell a továbbiakban gondoskodni arról, hogy a cserélni kívánt termék visszajusson az eladóhoz.  Hibás teljesítés esetén (nem olyan pólót kapott, mint amit választott, másik fazon, másik szín, rossz nyomat, anyaghibás termék) ingyenes a szállítás. Nem minősül hibás teljesítésnek a rossz méret rendelés, valamint azok a termékparaméterek, amiket a Vásárló előre lát a Webshopban a termékképen. Utóbbi eset például, hogy a fekete pólóra fekete nyomatot kérnek, így az kevésbé látszik.

Tekintettel arra, hogy a termékek mindegyike egyedileg, személyre szabottan készül, -azaz mások részére nem tovább értékesíthető - így méretprobléma miatt cserélni nem áll módunkban.  Mindemellett, ha nem lett jó a méret, de szeretné a rendelését másik méretben kérni, akkor a pólónak az anyagárán (az üres termék áráért) a Szolgáltató el tudja készíteni újra. Rossz méret rendelés esetén – fentiekre tekintettel - nem áll mód az ingyenes cserére sem.

8. Az elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a Vásárlót internetes vásárlás esetén.

A hivatkozott kormányrendeletnek megfelelően a fogyasztó a termék kézhezvételének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, amennyiben a termék nem egyedileg készített.

Írásban történő elállás esetén, amennyiben a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, azt érvényesítettnek kell tekinteni.

A fogyasztó által kifizetett összeget a Szolgáltató legkésőbb az elállást követő 30 napon belül köteles visszatéríteni.

A termék visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás egészének teljesítését követően, amennyiben a „Szolgáltató” a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően a felmondási jogát elveszíti.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, illetve olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, ez esetben nem élhet az elállási joggal (pl. egyedi fényképes póló/pulóver, bögre gyártása esetén stb.)

Továbbá nem gyakorolhatja a fogyasztó elállási jogát olyan termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Higiéniai és egészségügyi okokból ruházati termékeket (pl. póló, pulóver, body) abban az esetben veszek vissza, amennyiben a termék bizonyíthatóan nem került használatba, tehát a csomagolása ép és érintetlen.

Kérem, hogy reklamációját és megrendeléstől történő elállása jogát írásban érvényesítse.

A Websphopban feltüntetett termékek csak iránymutatóak, azok a valóságban eltérőek lehetnek. Ez esetben a vásárlás átvételtől számítva 14 napig vissza mondható.

9. Panaszkezelés

Amennyiben a Vásárló a megrendelt termékekkel, ill. szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, azt az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

Cím: CreativeCore Bt. 2344 Dömsöd Gólya utca 4.

Telefon: +36 30 823 2545

E-mail cím: info@creativecore.hu

A jelenleg hatályos jogszabályoknak megfelelően, amennyiben a Vásárló szóbeli panaszt tesz, azt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, valamint amennyiben a panasz jellege lehetővé teszi, orvosolja azt.

Amennyiben a Vásárló és a Szolgáltató közötti fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:

A Vásárló panaszt tehet továbbá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál.

A Vásárló fordulhat továbbá a Békéltető Testülethez, a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli békés rendezése céljából.

Pest Megyei Békéltető Testület

Székhely:1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Telefon: 06-1-792-7881

10. Adatvédelem

A Szolgáltató tiszteletben tartja a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot.  

A Szolgáltató kizárólag a Webshop üzemeltetéséhez szükséges célokra használja a Vásárlók által megadott adatokat, azokat semmilyen harmadik féllel nem osztja meg.

A Vásárló adatait a Szolgáltató kizárólag a rendelést teljesítő fuvarozó partnernek adja át, aki szigorúan bizalmasan kezelik azokat, betartva az összes vonatkozó törvényi előírást.

A Szolgáltató minden szükséges lépést megtesz, hogy biztosítsa az adatok biztonságát – mind a hálózati kommunikáció (online adatkezelés) során, mind az adatok tárolása, őrzése (offline adatkezelés) során. Az adatokhoz kizárólag a Szolgáltató fér hozzá.

A Szolgáltató a Vásárlók rendelkezésére áll minden adatvédelemmel kapcsolatban felmerülő kérdéssel kapcsolatban (Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeken).

11. Irányadó jog

A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre különösen az alábbi jogszabályok irányadóak:

  • 1. 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
  • 2. 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  • 3. 2005. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről;
  • 4. 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól,
  • 5. 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról,
  • 6. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
  • 7. 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről;
  • 8. 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
  • 9. 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól;




Adatkezelési tájékoztató
Általános szerződési feltételek

Bankkártya elfogasási rendszerünk a barion szolgáltatja
Elérhetőség
2344 Dömsöd

Balázs László
Telefon: 06 30 823 25 45

Balázs László E.V.
Adószám: 59447474-1-33

info@remekajandek.hu

Térkép